FAQ | AmigoAmigo: De beste kortingen voor studenten in Amsterdam

FAQ

Veelgestelde vragen

Algemeen

Account

Kopen

Vouchers

Algemeen

1. Wat is AmigoAmigo?

AmigoAmigo is een nieuw studentenplatform speciaal gericht op Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Meerdere keren per week bieden wij een leuke en goedkope deal aan, afgestemd op de wensen en behoeftes van onze doelgroep. Voorbeeld: uit eten voor 10 euro i.p.v. 20 euro of een meter bier voor 9 euro i.p.v. 18 euro. Het aanbod verandert twee keer per week en bestaat altijd uit een deal waar je samen met je Amigos van kan genieten.

2. Wat voor soort deals biedt AmigoAmigo aan?

AmigoAmigo past al haar deals aan op de wensen en behoeftes van de studenten en biedt deze tegen een onverslaanbare prijs aan. (dit betekent een mega korting die je niet vaker zult zien!) De deal is enkele dagen aan te schaffen, maar is daarna lang genoeg te verzilveren bij het bedrijf om iedereen te kunnen voorzien. Op deze manier kun je met je Amigos nieuwe leuke spots in Amsterdam ontdekken!

3. Hoe ontvang ik wekelijks de AmigoAmigo deals?

Word onze Amigo! Via deze link mis jij nooit meer de AmigoAmigo deals.

4. Hoe lang is de deal te koop?

De deal is tijdelijk te koop. Hoe lang je precies nog hebt om de Amigo deal te kopen is altijd te zien op de voorpagina. Houd de klok goed in de gaten en laat de kans niet lopen! Natuurlijk krijg je na afloop van deal genoeg tijd om deze te verzilveren bij het bedrijf (meestal drie maanden).

5. Hoe kan ik AmigoAmigo bij vrienden aanbevelen?

Leuk dat je enthousiast bent over AmigoAmigo! Help ons het Amigo netwerk uit te breiden door je Amigos over ons te vertellen.

Dit kan op een aantal manieren:

  1. ‘Like’ ons op Facebook
  2. Deel de Amigo deal op facebook met je eigen Amigos
  3. Nodig je Amigos uit via de mail
6. Aan wie kan ik AmigoAmigo aanbevelen?

Aan iedereen! Vertel het je Amigos, medestudenten, huisgenoten, collega’s en laat hun kennis maken met de geweldige maar vooral goedkope deals in Amsterdam.

7. Ik heb een klacht, bij wie kan ik terecht?

Is er iets niet helemaal naar wens verlopen? Stuur dan gelijk een e-mail naar klantenservice@amigoamigo.nl. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, wij garanderen dat elke klacht persoonlijk en snel behandeld wordt.

8. Ik wil voor jullie werken! Jullie idee is geweldig. Waar kan ik solliciteren?

Stuur je CV op naar vacatures [at] amigoamigo.nl. Wij nemen contact met je op. Alle beschikbare banen staan tevens onder vacatures op onze homepage.

Terug

Account

9. Hoe word ik lid?

Wij willen graag kennis maken met jou! Om gebruik te kunnen maken van de spectaculaire acties op AmigoAmigo.nl vragen wij je eerst een account aan te maken. Dit doe je eenvoudig door bovenaan de website op ‘inschrijven’ te klikken. Vul je gegevens in en klik op ‘Schrijf je in’.

10. Hoe kan ik inloggen?

Om in te loggen heb je eerst een account nodig (zie: ‘Hoe word ik lid?’). Vervolgens klik je op ‘inloggen’ bovenaan de website. Vul je gebruiksnaam en wachtwoord in en druk op ‘inloggen’. (wanneer jij je via Facebook bij ons hebt aangemeld klik je op het Facebook icoontje) Ben je jouw wachtwoord vergeten? Klik dan onder de invulvelden op ‘ik ben mijn wachtwoord vergeten’.

11. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Dit overkomt iedereen wel eens. Maar maak je geen zorgen, dit is simpel en snel op te lossen. Bij het inlogscherm staat onder de in te vullen velden een link ‘ Wachtwoord vergeten.’ Klik hierop en vul de gebruikersnaam of het e-mail adres in waarmee je bij ons staat geregistreerd. Er wordt vervolgens een e-mail verstuurd naar het door jou opgegeven e-mail adres met verdere instructies.

12. Ik ontvang de nieuwsbrief niet meer, wat nu?

Je staat wel bij ons ingeschreven, maar ontvangt niet twee keer per week de voor jou geselecteerde aanbiedingen? Dan gaat er iets mis...

  1. Kijk in je spambox of de AmigoAmigo nieuwsbrief daar per ongeluk in terecht is gekomen. Is dit het geval? Vink dan aan dat e-mails van AmigoAmigo gewenst zijn.
  2. Zorg dat je met een privé e-mail adres bent ingeschreven.
  3. Wees er zeker van dat je niet bent uitgeschreven.
  4. Meld je ‘hier’ nogmaals aan.
13. Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

Wil je geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik dan op de uitschrijflink boven- en onderaan elke nieuwsbrief. Je ontvangt dan per direct geen e-mails meer van ons. Wij hechten veel waarde aan onze leden. Zonder jullie kunnen wij immers niet bestaan. Heb je tips of zie jij ruimte voor verbeteringen? Trek direct aan de bel, jouw feedback is heel veel waard voor ons! Voor tips of klachten kan je een e-mail sturen naar klantenservice@amigoamigo.nl.

Terug

Kopen

14. Hoe koop ik de AmigoAmigo deal?
  1. Log in op AmigoAmigo.nl. Heb je nog geen account, maak deze dan eenvoudig aan op de website.
  2. Druk op ‘Hebben’.
  3. Selecteer het aantal vouchers dat je wilt kopen.
  4. Betaal.
  5. Na succesvol te hebben betaald ontvang je de voucher(s) en kan je samen met je Amigo's gaan genieten van de deal.
15. Er is iets misgegaan tijdens de betaling, wat nu?

Het kan een keer voorkomen dat er een storing optreedt tijdens de betaling. Wanneer er iets misgaat tijdens het betalen, kijk dan in je persoonlijke Amigo account naar de status van jouw bestelling. Is jouw voucher niet terug te vinden in je account en is er geen geld van je rekening afgeschreven, dan heeft de bestelling niet plaats gevonden. Probeer het dan opnieuw.

Terug

Vouchers

16. Kan ik een voucher cadeau doen aan een van mijn Amigo's?

Ja! AmigoAmigo vouchers zijn uitermate geschikt als cadeau. De vouchers zijn niet persoonsgebonden en hierdoor makkelijk overdraagbaar. Is de deal van het moment niets voor jou, maar ken je iemand die je er hartstikke blij mee kan maken? Verras diegene dan met een AmigoAmigo voucher en scoor punten bij je Amigos!

17. Wanneer ontvang ik mijn voucher(s)?

De voucher(s) worden verstuurd na afloop van de deal. Wanneer de betaling succesvol is ontvang je via de mail een bevestiging van je aankoop.

18. Waar vind ik mijn vouchers?

Je hebt de AmigoAmigo deal gekocht, maar waar vind je nu je voucher? Na afloop van de deal staan al je vouchers veilig in je account onder ‘Mijn bestellingen’. Je krijgt na aankoop een mail toegestuurd met daarin je vouchers. Op deze manier kan je op elk gewenst moment vanaf elke computer jouw vouchers inzien en/of uitprinten.

19. De voucher is binnen, wat nu?

Gefeliciteerd met je aankoop! Op de voucher staat duidelijk beschreven hoe deze te verzilveren is. Meestal zul je deze moeten uitprinten en meenemen naar het bedrijf die het product of de ervaring aanbiedt. Let op, soms is het verplicht om van te voren te reserveren o.v.v. AmigoAmigo. Lees daarom goed de instructies op de voucher.

20. Er is wel geld van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb nog geen voucher ontvangen?

Houd er rekening mee dat de vouchers pas verstuurd worden na afloop van deal! Heb je een dag nadat de deal is afgelopen nog steeds geen voucher, maar is er wel geld van je rekening afgegaan, neem dan contact op via klantenservice@amigoamigo.nl. Wij zorgen er dan voor dat je z.s.m. je voucher ontvangt of (indien gewenst) het volledige bedrag terug op je rekening gestort wordt.

21. Moet ik de voucher dezelfde dag nog gebruiken?

Nee, bij de voorwaarden van de deal staat altijd beschreven vanaf en tot wanneer de voucher te gebruiken is. Meestal is dit 3 maanden geldig met ingang van de afloopdatum van de deal. Bij sommige deals kan dit net iets anders zijn. Lees daarom altijd goed de voorwaarden van de deal.

22. Ik ben mijn voucher kwijtgeraakt, wat nu?

Schiet niet in de stress! Als je per ongeluk je voucher hebt weggegooid of bent kwijt geraakt is er geen man overboord. Al je gekochte vouchers blijven permanent in jouw persoonlijke account op AmigoAmigo.nl staan. Log in op de website en kijk bij ‘Mijn bestellingen’ om je voucher nogmaals uit te printen.

Terug